Şırnak’ta Zehir Tacirlerine Dev Darbe: 142 Kilogram Metamfetamin Ele Geçirildi!
İçişleri Bakanlığı, uyuşturucuyla mücadele kapsamında kararlılık mesajlarını eyleme dökmeye devam ediyor. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Şırnak’ta gerçekleştirilen başarılı bir operasyonla zehir tacirlerine ağır bir darbe indirildiğini duyurdu.
Operasyonun Detayları
Şırnak Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin titiz takibi sonucu, uyuşturucu sevkiyatı yaptığı tespit edilen bir tır durduruldu. Yapılan aramada piyasa değeri oldukça yüksek olan 142 kilogram metamfetamin ele geçirildi. Operasyon kapsamında sevkiyatla bağlantılı olduğu belirlenen 2 şüpheli kıskıvrak yakalandı.
"Bu Bir İnsanlık Mücadelesidir"
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada uyuşturucuyla mücadelenin sınırları aşan bir boyutu olduğunu vurguladı. Mücadelenin sadece bir iç güvenlik meselesi değil, küresel bir güvenlik meselesi olduğunun altını çizen Yerlikaya, şu ifadeleri kullandı:
"Biz, uyuşturucuya topyekün savaş açtık! Bu savaşı da, sadece ülkemiz adına değil, insanlık adına sürdürüyoruz."
Operasyonda emeği geçen emniyet mensuplarını tebrik eden Bakan, zehir tacirlerine karşı mücadelenin kararlılıkla süreceği mesajını yineledi.
Öne Çıkan Veriler
| Operasyon Bölgesi | Ele Geçirilen Madde | Miktar | Yakalanan Şüpheli |
| Şırnak | Metamfetamin | 142 KG | 2 |
#Şırnak #UyuşturucuylaMücadele #Narkotik #AliYerlikaya #EmniyetGenelMüdürlüğü #ZehirTacirlerineGeçitYok #Operasyon

