Samsun Haber
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 11:13
Düzenleme : 26 Haziran 2026 11:28

OMÜ Tıp Öğrencisi Ümid Hüseynzade’den Büyük Başarı

OMÜ Tıp Öğrencisi Ümid Hüseynzade’den Büyük Başarı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Tıp Fakültesi 4. sınıf öğrencisi Ümid Hüseynzade, Erzincan’da düzenlenen ulusal sempozyumda OMÜ’yü gururla temsil etti.

OMÜ Tıp Öğrencisi Ümid Hüseynzade’den Büyük Başarı: Türkiye’nin En İyi 20 Çalışması Arasına Girdi!

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Tıp Fakültesi 4. sınıf öğrencisi Ümid Hüseynzade, Erzincan’da düzenlenen ulusal sempozyumda OMÜ’yü gururla temsil etti. Hüseynzade'nin dijital dünyayı ele alan akademik çalışması, Türkiye genelinden seçilen en başarılı 20 sunum arasında yer alarak büyük takdir topladı.

SAMSUN - Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ), bilimsel ve akademik platformlardaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. OMÜ Tıp Fakültesi 4. sınıf öğrencisi Ümid Hüseynzade, Erzincan Valiliği rehberliğinde ve Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen “Dijital Dünyanın Kullanıcıları Üniversitelerarası Öğrenci Sempozyumu”nda üniversitesini başarıyla temsil ederek gurur kaynağı oldu.

37 Üniversite Arasından Zirveye Tırmandı

Türkiye genelindeki 37 farklı üniversiteden çok sayıda akademik çalışmanın başvurduğu sempozyumda, titiz bir değerlendirme süreci yürütüldü. Yapılan elemelerin ardından sadece en başarılı 20 çalışma sunum yapma hakkı kazandı. OMÜ'lü Ümid Hüseynzade’nin hazırladığı yenilikçi çalışma da bu seçkin projelerin arasında yer alarak kürsüye taşındı.

Dijital Dünyanın Geleceği Tartışıldı

Prof. Dr. Erdoğan Büyükkasap Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen prestijli sempozyumda; günümüzün en kritik meseleleri olan dijital mahremiyet, yapay zekâ etiği, dijital vatandaşlık ve sosyal medya kullanımı gibi konular masaya yatırıldı. Hüseynzade, hazırladığı akademik çalışmasını Türkiye’nin dört bir yanından gelen katılımcılar, akademisyenler ve kamu yöneticilerinin pürdikkat takip ettiği oturumlarda başarıyla sundu.

OMÜ'lü genç hekim adayının sunumu, salondaki akademik ve idari yöneticiler tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı ve tam not aldı.

Ödülü Bakan Yardımcısı ve Validendi

Sempozyumun finalinde büyük bir gurur tablosu yaşandı. Başarılı sunumuyla göz dolduran Ümid Hüseynzade’ye başarı belgesi ve ödülü; Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Dr. Çetin Ali Dönmez ile Erzincan Valisi Doç. Dr. Hamza Aydoğdu tarafından takdim edildi.

Protokolün yoğun ilgi gösterdiği programa ayrıca Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Akın Levent, Mengücekgazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız ve Erzincan İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan Tekin de katılarak genç araştırmacıyı tebrik etti.

Ulusal düzeyde gerçekleştirilen bu prestijli organizasyonda OMÜ bayrağını dalgalandıran Ümid Hüseynzade, Ondokuz Mayıs Üniversitesi öğrencilerinin bilimsel dünyadaki gücünü ve vizyonunu bir kez daha kanıtlamış oldu.

Etiketler: #Samsun #OMÜ #OndokuzMayısÜniversitesi #ÜmidHüseynzade #ErzincanSempozyum #DijitalDünya #TıpFakültesi #BaşarıHikayesi #SamsunHaber #AkademikBaşarı #ErzincanBinaliYıldırımÜniversitesi

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.